Reklamation og retursager
Vi yder 14 dages fuld returret. Der gives endvidere 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Bemærk: I forbindelse med køb af julegaver ydes der på ordre afgivet den 15. november og frem udvidet returret. Julegaver kan returneres helt frem til 15. januar.
Ved returnering
Rettes henvendelse til:
Angiv dit ordrenummer i emailen og beskriv hvad du ønsker at returnere. Køber skal som udgangspunkt selv dække returomkostninger – medmindre andet er aftalt eller andet fremgår på de inviduelle produktsider. Vi tilbyder at fremsende et returlabel for kr. 39.
AM ecom ApS / Vores isenkram
Viborgvej 159A
8210 Aarhus V
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Handelsbetingelser
Betaling
AM ecom ApS, herefter Vores isenkram, modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB eller MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Vi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Vores isenkram afsender ordre alle hverdage. Vi leverer din ordre inden for 1-4 hverdage med PostNord til pakkeshop eller med hjemmelevering. Du kan selv vælge leveringsmetoden ved kassen.
Refusion
Efter vi har modtaget din returordre, refunderes pengene i vores system til det betalende kort. Der kan gå op til 10 hverdage, før pengene er kommet retur på din konto, afhængig af bank.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal som udgangspunkt selv afholde, medmindre andet er angivet på produktsiden eller aftalt på forhånd.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@voresisenkram.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@fredericiaisenkram.dk